6 av 10 personer over 18 år vet ikke om de har for høyt kolesterol. Høyt kolesterol er en av…
Mer om
Nå har du muligheten til å vinne én av 25 tubedresser fra Mills! Kjøp fire produkter fra Mills og bli…
70 år etter at ikoniske Mills majones så dagens lys, kommer den grønne lillesøsteren ut i butikk. Den inneholder en…
Gjennom innovativ dialog og smart samarbeid med interessenter når vi våre og deres målsetninger raskere.
Bærebjelken i vår utvikling er plantebaserte produkter. Produktene våre skal være gode valg for den enkelte og for planeten. Vår…
Mills har en målsetning om 100% resirkulert og materialgjennvinnbar emballasje. Vi fortsetter også arbeidet med å redusere mengden emballasje uten…
Et av våre viktigste fokusområder er reduksjon av matsvinn. Mills jobber kontinuerlig for gode løsninger som kutter matsvinn i hele…
I løpet av 2021 kuttet Mills 92 prosent av klimautslippene i produksjonen. I tillegg kompenserer vi for de resterende utslippene,…
I Mills er vi ikke opptatt av kvartalsresultater, men av langsiktig verdiskaping. Derfor er det viktig hvordan vi jobber for å…
Vi skal engasjere hele verdikjeden med vår sterke kultur for mattrygghet – fra jord til bord. Alle Mills produksjonsanlegg er…
Avskoging påvirker ville dyr, planter og mennesker. Det fører til jorderosjon, forstyrrelse av vannsyklus, tap av habitat og klimagassutslipp som…
Vår ambisjon for 2025 er at vi gjennom aktivt og godt lagspill med våre leverandører, skal bidra til et mer…
Våren 2021 engasjerte vi våre ansatte til å redusere matsvinnet i eget hjem. Det er i husholdningen mest mat kastes,…
Mills AS har vært medlem av Etisk Handel Norge siden 2014. På disse årene har vi profesjonalisert arbeidet med å…